Τι να κάνω αν το παιδί μου κοιμάται πολύ αργά; Μπορώ να το αλλάξω;

Τι να κάνω αν το παιδί μου κοιμάται πολύ αργά; Μπορώ να το αλλάξω;

Τι να κάνω αν το παιδί μου κοιμάται πολύ αργά; Μπορώ να το αλλάξω;

Ο γιος μου είναι 9 ετών και πάντα ήταν ζωηρό παιδί. Τον τελευταίο καιρό μας απασχολεί πολύ το γεγονός ότι κοιμάται πολύ αργά, μετά τις 12 το βράδυ. Το πρωινό ξύπνημα είναι πλέον πολύ δύσκολο ενώ ο δάσκαλός του στο σχολείο προχθές επικοινώνησε μαζί μας γιατί τον έπιασε να έχει αποκοιμηθεί την ώρα του μαθήματος. Δεν μας ακούει καθόλου και φοβάμαι ότι θα εξαντληθεί. Τι μπορώ να κάνω; 
Καταρχάς θα πρέπει να βρείτε το λόγο για τον οποίο κοιμάται αργά και στη συνέχεια να προσπαθήσετε να διακόψετε αυτή την κακή συνήθεια. Σίγουρα η συζήτηση μαζί του, πάντα σε ήπιους τόνους, θα βοηθήσει σε αυτό, όπως και η τακτική να «τον φέρετε στο φιλότιμο», λέγοντας του ότι είναι ένα μεγάλο παιδί πια, το οποίο θα έπρεπε να κατανοεί τη σπουδαιότητα του ύπνου, καθώς και το ότι σίγουρα και στον ίδιο δεν θα πρέπει να αρέσει το γεγονός ότι θα αισθάνεται κουρασμένος όλη την επόμενη ημέρα, μετά από ένα κακό ύπνο. Σημαντικό ρόλο παίζουν επίσης και οι συνήθειες της υπόλοιπης οικογένειας. Σε μια οικογένεια που οι μεγάλοι πηγαίνουν πολύ αργά για ύπνο είναι προφανές ότι κάποια στιγμή θα επηρεάσουν και τη συνήθεια του παιδιού. Δώστε την αίσθηση πως μετά από κάποια ώρα όλο το «σπίτι» κοιμάται και το ίδιο πρέπει να κάνει κι αυτός, ακολουθώντας τους κανόνες του.http://www.faysbook.gr

Η λίστα ιστολογίων μου