Τι σχέση υπάρχει με του αριθμούς;

tumblr_mpxm1s26YC1rs13vyo1_500

Τι σχέση υπάρχει με του αριθμούς;

Η Ινώ Κοέν μοιράζεται τη δική της. 
Οι αριθμοί με συναρπάζουν από την πέμπτη Δημοτικού. Ενώ πάλευα με την παράλογη ελληνική και γαλλική ορθογραφίαη αριθμητική ήταν για μένα παράδεισος λογικής.
Μία δασκάλα είχε πει στη μαμά ότι μπορεί να είμαι παιδί με ειδικές ανάγκες. Μπορεί να είχε δίκιο. Όλα τα παιδιά έχουν ειδικές ανάγκες.
Εγώ ονειρευόμουν να ότι θα γίνω Madame Curie, μαζί και ηθοποιός και τραγουδίστρια.
Η σχέση μου με τους αριθμούς συνεχίζεται. Οι αριθμοί με ηρεμούν. Έχω την ανωμαλία να χαλαρώνω στη δουλειά κάνοντας προϋπολογισμούς. Το Excel είναι το αγαπημένο μου. Οι αριθμοί δεν λένε ψέματα. Ένας αριθμός είναι αυτό που βλέπεις, όχι αυτό που νομίζεις, τίποτα παραπάνω, τίποτα παρακάτω. 1 – 7 – 33
Μερικές φορές επιδιώκω να κάνω πολλαπλασιασμούς. Δυνάμεις του 2, δυνάμεις του 3. Το διάβασα σ’ ένα βιβλίο, ότι το έκανε ένα αυτιστικό παιδάκι, για να αποφύγει δυσάρεστες σκέψεις. Κάτι σα να μετράς τα πρόβατα για να σε πάρει ο ύπνος.
Όταν βαριέμαι αρχίζω…
11 στο τετράγωνο = 121
12 στο τετράγωνο = 144
13 στο τετράγωνο = 169
Ψάχνω να βρω συσχετισμούς, θαυμάζω το μυστήριο, τα μαγικά μέσα στους υπολογισμούς. Πώς γίνεται να είναι όλα τόσο συμμετρικά, με τόση λογική και μετά ξαφνικά ένα ΤΣΑΦ και μπαίνει μέσα στη λογική το παράλογο, οι πρώτοι αριθμοί, το Πι, το άπειρο, το χάος.
Μετά την ταινία παθιάστηκα με τον αριθμό αυτό. Προσπαθούσα να βρω τρόπους να τον μάθω απέξω 3,1415926526___ Δεν θυμάμαι παρακάτω.
Αριθμοί και Μουσική;
Ρωτήστε καλύτερα τον Μπαχ (Ιωάννη Σεβαστιανό). Προσπαθώ να βρω μια λογική επαναληψιμότητα στις χρονολογίες που έχουν συμβεί σημαντικά γεγονότα στη ζωή μου. Υπάρχει κάποιο μοντέλο; Ακολουθούν στατιστικούς κανόνες; Λατρεύω τις στατιστικές, τα ποσοστά. Οι αριθμοί λένε πάντα την αλήθεια. Κάποτε παρακολουθούσα ένα σεμινάριο όπου παίζαμε ένα σενάριο με εικονικό στήσιμο μιας εταιρείας. Τις δύο πρώτες φορές ο ανταγωνιστής μας ήταν ένα βήμα μπροστά. Και σε πολύ καλή θέση μάλιστα. Την τρίτη, εκεί που είχαμε αποφασίσει να πάμε και πάλι συντηριτικά, μου ήρθε η επιφύτηση. Ξαφνικά σκέφτηκα, «τι λένε οι αριθμοί; Ποιες είναι οι πιθανότητες; Πόσο τοις εκατό παραπάνω θα βάλει, βάσει των δύο προηγούμενων κινήσεών του; Και τότε, ναι, τα κατάφερα και τον έπιασα, και όχι μόνο αυτό, αλλά και τον ξεπέρασα και έκλεισα τον πρώτο γύρο σε θριαμβευτική θέση. Κανείς δεν θα με πίστευε. Όταν με ρωτήσανε πώς μου’ρθε αυτή η κίνηση, είπα ότι απλά είχα έμπνευση. Τόσο που φαινόταν ύποπτο. Αλλά εγώ ποτέ δεν κλέβω στα παιχνίδια.
 Ούτε λέω ψέματα. Όπως και οι αριθμοί άλλωστε.http://www.jenny.gr

Η λίστα ιστολογίων μου