Ο γιος μου είναι μικροκαμωμένος. Πόσο θα τον επηρεάσει στην ψυχολογία του;

Ο γιος μου είναι μικροκαμωμένος. Πόσο θα τον επηρεάσει στην ψυχολογία του;

Ο γιος μου είναι μικροκαμωμένος. Πόσο θα τον επηρεάσει στην ψυχολογία του;

Ο γιος μου είναι 9 ετών. Ούτε εγώ ούτε και ο πατέρας του είμαστε ιδιαίτερα ψηλοί, έτσι και ο Γιώργος είναι πολύ μικροκαμωμένος. Στο σχολείο έχουμε καταλάβει πως κάποιοι συμμαθητές του τον κοροϊδεύουν και προσπαθούμε να τον βοηθήσουμε. Σκεφτήκαμε με τον άντρα μου να τον ωθήσουμε σε κάποιο σπορ. Πιστεύετε ότι είναι καλή ιδέα ή μήπως θα τον κάνουμε να νιώσει χειρότερα. 
Όπως θα έχετε παρατηρήσει κάνοντας μία βόλτα στη γειτονιά σας, μπορείτε να συναντήσετε ανθρώπους ψηλούς, κοντούς, αδύνατους, υπέρβαρους, κλπ. Σας πληροφορώ λοιπόν ότι η συντριπτική τους πλειοψηφία είναι μέσα στα πλαίσια του φυσιολογικού, παρά τη διαφορετικότητά τους. Δεν μου παραθέτετε ακριβή στοιχεία για το ύψος του παιδιού σας, αλλά έχω την εντύπωση ότι πρόκειται για ένα φυσιολογικό παιδί με τα δικά του χαρακτηριστικά. Κάθε άνθρωπος λοιπόν έχει τα δικά του στοιχεία που τον χαρακτηρίζουν, τα οποία είναι ΜΟΝΑΔΙΚΑ για τον καθένα. Έχω επίσης την εντύπωση ότι πρέπει πρώτα εσείς οι γονείς να αποδεχθείτε τη μοναδικότητα και τη διαφορετικότητα, με την οποία πλάστηκε ο καθένας από εμάς και τότε θα μπορέσετε να στηρίξετε το παιδί σας. Ας υποθέσουμε ότι τον ωθείτε σε κάποιο σπορ και οι συμπαίκτες του εκεί του λένε τα ίδια, όπως οι συμμαθητές του. Τι θα κάνετε; Θα επιλέξετε και κάτι άλλο, μήπως και εκεί δεν του πουν κάτι; Μου δίνετε την εντύπωση ότι θέλετε να ξεφύγετε από την ουσία του θέματος.
Το παιδί σας λοιπόν, θα πρέπει αρχικά να έχει λάβει από εσάς τη επιβεβαίωση ότι είναι ένας αξιόλογος άνθρωπος, με τα όποια δικά του χαρακτηριστικά και να εκτιμήσει τον εαυτό του. Έτσι, είτε στο σχολείο, είτε σε κάποιο άθλημα, είτε σε όποιο περιβάλλον βρεθεί, θα μάθει να επιλέγει να συναναστρέφεται με ανθρώπους που τον εκτιμούν.http://www.fayesbook.gr

Η λίστα ιστολογίων μου