Έχασα την μνήμη μου για λίγες ώρες. Τι μπορεί να μου συνέβη;

Έχασα την μνήμη μου για λίγες ώρες. Τι μπορεί να μου συνέβη;

Ρωτά ο αναγνώστης μας Γιώργος Τ. 

Εντελώς ξαφνικά έχασα την μνήμη μου για λίγες ώρες. Τι μπορεί να μου συνέβη; Πρέπει να επισκεφθώ γιατρό;

Απαντάει ο Ευάγγελος Κατσαρός, Νευρολόγος MD 
 
Δε γνωρίζω την ηλικία σας, που στην προκειμένη περίπτωση παίζει ρόλο. Αν είστε μέσης ηλικίας και άνω, θα πρέπει να επισκεφτείτε νευρολόγο να κάνει τον απαραίτητο έλεγχο, γιατί είναι πιθανόν να προκειται για κάποιο είδος παροδικού αγγειακού εγκεφαλικού επεισοδίου.Το επεισόδιο αυτό μπορεί να είναι προμήνυμα για πιθανό μεγαλύτερο αγγειακό εγκεφαλικό  και με τον έλεγχο μπορεί να προληφθεί. Αν είστε νέο άτομο το πιθανότερο να πρόκειται για επεισόδιο σχετιζόμενο με κάποιο στρες, αλλά και η προηγούμενη περίπτωση δεν μπορεί να αποκλεισθεί.http://www.boro.gr
 

Η λίστα ιστολογίων μου