Παρασκευή, 1 Απριλίου 2016

Οδηγούμε στην Βρετανία Porsche Cayman GTS: Σπορ τελειότητα

Οδηγούμε στην Βρετανία

Porsche Cayman GTS: Σπορ τελειότητα

Η έκδοση GTS είναι πλέον η κορυφαία στη γκάμα της Cayman, προσφέροντας περισσότερη ισχύ που σηματοδοτείται από ορισμένες αισθητικές διαφοροποιήσεις και -στην περίπτωση του αυτοκινήτου που οδηγήσαμε- ένα σπορ πλαίσιο, το οποίο μειώνει την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος κατά δύο, επιπλέον, εκατοστά. Το ερώτημα, οδηγώντας την για πρώτη φορά στους αγγλικούς δρόμους, ήταν αν, τελικά, μπορεί να ανακηρυχθεί ως το αγαπημένο μας sports coupe. Πριν από αυτό όμως, θα ήταν χρήσιμες ορισμένες επισημάνσεις: Με αρχική τιμή -στη Γερμανία- τα 73.757 ευρώ, η Cayman GTS κοστίζει εκεί 9.639 ευρώ επιπλέον από την Cayman S –στην Ελλάδα η Cayman GTS διατίθεται έναντι 128.600 ευρώ- προσφέροντας αναβαθμισμένο σύστημα εξαγωγής με υπέροχο ήχο, ενεργή ανάρτηση PASM –που μπορεί να αφαιρεθεί προς όφελος του σπορ πλαισίου- και ό,τι περιλαμβάνει το Sports Chrono pack.
Προσθέστε σε αυτά τους 15 επιπλέον ίππους ισχύος σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων και θα έχετε το ιδανικό "πακέτο" για μια Cayman.
Μέχρι τώρα θεωρούσαμε ότι η Cayman S ήταν τόσο καλή όσο θα μπορούσε να είναι ένα sports car, ωστόσο, η GTS αποδεικνύει ότι είναι καλύτερη.
Το κιβώτιο με τις κοντές σχέσεις είναι τόσο ακριβές, που σου δίνει την αίσθηση ότι η ταχύτητα αλλάζει με το που πατάς το συμπλέκτη.
Παράλληλα, το τιμόνι είναι τόσο καλοζυγισμένο και διαθέτει τέτοια απόκριση που σε βοηθά να εγκλιματιστείς άμεσα, νιώθοντας άνετα με τα όρια του αυτοκινήτου.
Για να είμαστε ακριβέστεροι, δεν είναι πολλοί οι ανταγωνιστές της Cayman GTS που μπορούν να σε κάνουν να νιώσεις τόσο άνετα, ακόμα και στην άκρη του γκρεμού.
Η αίσθηση που έχεις και οι πληροφορίες που εισπράττεις από το πεντάλ του φρένου, το τιμόνι, ακόμα και από τα καθίσματα, σου δίνουν την πλήρη εικόνα για το grip που έχεις στη διάθεσή σου, αν το μπροστινό τμήμα αποσταθεροποιείται ή αν τα πίσω ελαστικά είναι στα πρόθυρα της απώλειας πρόσφυσης. Το κερασάκι στην τούρτα αποτελεί ο εξαιρετικός "flat-six" κινητήρας των 3,4 λίτρων που δεν ακούγεται απλώς υπέροχα, αλλά αποδίδει και 340 ίππους στις 7.400 σ.α.λ.
Στο δρόμο, η Cayman GTS είναι γρήγορη και με εξαιρετικά ομαλή λειτουργία ενώ η άφθονη ροπή της διασφαλίζει ότι αν… σας κυνηγούν, δεν πρόκειται να σας πιάσουν.
Αναρωτιέστε αν υπάρχουν μειονεκτήματα; Λοιπόν, αν και το σπορ πλαίσιο θεωρείται ιδανικό για οδήγηση στα όρια, η ενεργή ανάρτηση PASM είναι περισσότερο ξεκούραστη σε μακρινές διαδρομές.
Υπάρχει βέβαια και το θέμα της τιμής, καθώς θα υπάρχει πάντα η επιλογή της εξαιρετικής -και φθηνότερης- Cayman S. Με απλά λόγια, θα πρέπει να δίνετε ιδιαίτερη σημασία στον παράγοντα "διασκέδαση στην οδήγηση" για να καταβάλετε τα επιπλέον χρήματα που απαιτεί μια Cayman GTS.
Η τελευταία ξεχωρίζει από τα πιο σκούρα φωτιστικά σώματα πίσω, τα εξαιρετικά σπορ καθίσματα, τους τροχούς των 20 ιντσών και το αναβαθμισμένο εσωτερικό της, στοιχεία που στο σύνολό τους σου υπενθυμίζουν διαρκώς ότι έχεις στα χέρια σου ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο.
Στην αρχική ερώτηση, η απάντηση είναι, τελικά, εύκολη: αν επιλέξετε μια Cayman GTS -το βάρος της οποίας ξεκινά από 1.345 κιλά-  με τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου "μας", θα οδηγείτε μια Porsche τόσο διασκεδαστική όσο το πανάλαφρο Caterham. Απλά πράγματα!http://auto.in.gr