Δευτέρα, 9 Μαΐου 2016

Ο φίλος μου παίρνει χάπια για το σεξ. Μήπως με απατά;

Ο φίλος μου παίρνει χάπια για το σεξ. Μήπως με απατά;

Ρωτά η αναγνώστρια μας Ελίνα Λ.

Καλησπέρα. Συγχαρητήρια για τις συμβουλές που δίνετε στους αναγνώστες. Έχω μια απορία και θα ήθελα να μου τη λύσετε. Είμαι 35 ετών και έχω σεξουαλική σχέση με έναν άνδρα 46 ετών. Όλα είναι κανονικά στην σεξουαλική μας ζω, όμως τυχαία ανακάλυψα ένα φιαλίδιο με την επωνυμία Male Max DIETARY SUPPLEMENT με 30 ταμπλέτες στο γραφείο του. Το άνοιξα και είδα οτι λείπουν 12 ταμπλέτες και ανησύχησα γιατί δεν έχω αντιληφθεί να έχει σεξουαλικό πρόβλημα ή να υποθέσω οτι τα παίρνει για να μην έχει ή μήπως να έχει παράλληλη σχέση και να τα χρησιμοποιεί; Ντρέπομαι να τον ρωτήσω και δεν ξέρω τι να υποθέσω. Μήπως μπορείτε να μου απαντήσετε; Ευχαριστώ

Απαντάει ο Χειρουργός Oυρολόγος - Ανδρολόγος Κώστας Κωνσταντινίδης

Η περιέργεια σκότωσε την γάτα... λεει η παροιμία. Μην ψάχνετε τα πράγματα των συντρόφων σας γιατί ίσως ανακαλύψετε πράγματα που ενώ είναι αθώα η υποψία που τα συνοδεύει θα τα κάνει εφιάλτες... για σας. 
Στο προκείμενο τώρα, αυτά που βρήκατε δεν είναι φάρμακα αλλά βιταμίνες για αφελείς άνδρες που νομίζουν οτι θα γίνουν σούπερ με τα ματζούνια… Αφού λέτε οτι είστε καλά σεξουαλικά τότε ούτε γάτα ούτε ζημιά. Μη το ψάχνετε. Όσο για το ρόλο της αντιζηλου, της απιστίας κλπ Τι σας πειράζει αν η σχέση σας είναι καλή; και μια τελική συμβουλή… ποτέ δεν ρωτάμε τον άλλον αν έχει σχέση άλλη γιατί ποτέ δεν θα πάρετε την σωστή απάντηση. Δηλαδή αυτή που θέλετε εσείς να ακούσετε, αλλά και ποτέ δεν θα ανακαλύψετε την αλήθεια του κλειστού κουτιού που λέγεται εγκέφαλος, αφού και η επιστήμη ακόμα δεν την γνωρίζει. Όλα καλά... νομίζω…http://www.boro.gr/