Τι κάνουμε όταν το παιδί αυνανίζεται;

Τι κάνουμε όταν το παιδί αυνανίζεται;

Αναγνώστριά μας ρωτά: 
Εχω ένα αγοράκι 8 χρονών και εδώ και 2 μήνες περίπου ανακάλυψε την επαφή με το γεννητικό του όργανο, τρίβοντας επίμονα το πέος του για να νιώσει ευχαρίστηση. Το πρόβλημα είναι ότι εάν δεν τον απασχολήσουμε με κάτι άλλο κάθεται είτε μπροστά απο την τηλεόραση είτε στο κρεβάτι του και ιδρώνει πολύ. Στην ερώτηση μου πως αισθάνεται ο ίδιος μου λέει ότι νιώθει ένα ωραίο γαργάλημα Παρότι ούτε εγώ ούτε ο σύζυγος θέλουμε να του ενοχοποιήσουμε την πράξη του αυτή αναρωτιέμαι μήπως υπάρχει κάποιο όριο στην φάση αυτή που περνάει της ανακάλυψης με το σώμα του. Ευχαριστώ πολύ.
Στο ερώτημά σας απαντά η  Μερσύνη Αρμενάκα,  Παιδοψυχίατρος στο Ειδικό Κέντρο Εφηβικής Ιατρικής στην Α’Παιδιατρική Κλινική του Πανεπιστημίου Αθηνών. Η περιγραφή σας δείχνει μια φυσιολογική κατάσταση για αυτή την ηλικία .
Σωστα δεν την αντιμετωπίζετε ως κάτι προβληματικό ή απαγορευμένο .
Με αυτά τα βήματα χτίζετε μια σωστή σεξουαλική υγεία.
Απλώς πρεπει να βάλετε τα όρια σας ως προς το που επιτρέπετε να γίνει .
Αν το παιδί θεωρήσει οτι οπουδήποτε θέλει μπορεί να αυνανίζεται ,
θα τον φέρει αντιμετωπο με σχόλια και πειράγματα.
Μπορεί ελευθερα στο μπάνιο ή στο δωμάτιο του να ασχολείται με το όργανο του .
Καλο είναι να μην τον αφήνετε να απομονώνεται με τισ ώρες και γίνει εμμονική συμπεριφορά.
Μπορείτε να του αποσπάται την προσοχή με άλλες δραστηριοτητες.http://www.boro.gr

Η λίστα ιστολογίων μου