Ακμή - Τρόποι να την αντιμετωπίσεις

Ακμή - Τρόποι να την αντιμετωπίσεις

ΕΡΩΤΗΜΑ
Έχω έντονο πρόβλημα με την ακμή, έχω δοκιμάσει τα πάντα αλλά μάταια. Έχω απελπιστεί! Πλέον νιώθω πως δεν θα φυγουν ποτέ. Τι θα μπορούσα να κάνω; Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο και τη βοήθεια σας.
Στο ερώτημα απάντησε η Μαργαρίτα Βεργολιά, Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος

Αγαπητή μας φίλη,
Είσαι σίγουρη πως έχεις δοκιμάσει τα πάντα; Ακούγεται λίγο απελπιστικό/υπερβολικό αυτό που γράφεις. Σίγουρα η ακμή είναι μία δύσκολη πάθηση και χρειάζεται χρόνο, όμως ο ειδικός δερματολόγος μπορεί να καταφέρει στο τέλος να διώξει τελείως το πρόβλημα. Μιλώντας με τους ασθενείς μου για την ακμή, συνηθίζω να λέω ότι ανοίγουμε έναν πόλεμο, ο οποίος δεν κερδίζεται ή χάνεται με μία μάχη. Αυτό που χρειάζεται είναι μία καλή στρατηγική από τον ειδικό δερματολόγο και συνεργασία από τον ασθενή μας. Έχουμε στη διάθεσή μας πάρα πολλά όπλα και τα τελευταία χρόνια είναι πολύ χρήσιμο να τα συνδυάζουμε όλα μαζί σ' αυτό που συνηθίζουμε να λέμε παγκοσμίως "combo therapies", δηλαδή συνδυαστικές θεραπείες. Έχουμε στη διάθεσή μας πολύ καλά φάρμακα, λέιζερ θεραπείες και πολλά άλλα “μυστικά” για να βοηθήσουμε ένα άτομο να βγει από αυτόν τον φαύλο κύκλο!
Ως ειδική στη λέιζερ, επεμβατική και κοσμητική δερματολογία, μπορώ σίγουρα να σου υποσχεθώ ότι υπάρχει στο τέλος, μετά από 4-5 μήνες, ένα αποτέλεσμα που θα σε δικαιώσει μπροστά στον καθρέφτη. Χρειάζεται οργάνωση, γνώση από τον ειδικό γιατρό και λίγο υπομονή από την ασθενή, έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε ξανά την καθαρή εικόνα σου μπροστά στον καθρέφτη.http://www.boro.gr/

Η λίστα ιστολογίων μου