Καλλιάνος: Η ΕΡΤ έχει καταντήσει γραφείο τύπου του ΣΥΡΙΖΑ

Καλλιάνος: Η ΕΡΤ έχει καταντήσει γραφείο τύπου του ΣΥΡΙΖΑ

Ο κύριος Καλιάνος που επί οκτώ χρόνια εργάστηκε στην ΕΡΤ ως μετεωρολόγος σε δελτία ειδήσεων και εκπομπές, δήλωσε πως «τα χρόνια που ήμουνα στην ΕΡΤ ήταν πάρα πολύ καλή, με τηλεθεάσεις, με οργάνωση... Δυστυχώς έχει πλέον μετατραπεί σε γραφείο τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, από ανθρώπους που δεν έχουν εμπειρία, εκείνοι που πηγαινοέφερναν τις κασέτες στο αρχείο έγιναν αρχισυντάκτες», τόνισε.
Η ΕΡΤ έχει και αξιόλογους ανθρώπους, παρουσιαστές, δημοσιογράφους, οι οποίοι όμως δεν κάνουν κουμάντο γιατί κουμάντο κάνει η παρέα των επαναστατών του ert-open, πρόσθεσε και δεν παρέλειψε να αναφερθεί στα όσα έζησε εκείνος όταν ξαναάνοιξε η ΕΡΤ επί ΣΥΡΙΖΑ: «Έπεσα θύμα bullying φοβερού, με κυνηγούσαν στους διαδρόμους και στα σκαλιά να με λιντσάρουν»!
Όσον αφορά στο αν θα πάει αν τον καλέσουν στην ΕΡΤ τώρα, δηλώνει: «Προφανώς θα πάω, θα με καλέσουν, έχω αραιώσει όμως ειδικά τώρα που έχω θεσμικό ρόλο στην ΝΔ ε τώρα νομίζω ότι με βλέπουν λίγο περίεργα».
Αναφέρθηκε ακόμα στην επιλογή του να εργαστεί στην ΝΕΡΙΤ, το μεταβατικό σχήμα μετά το κλείσιμο της ΕΡΤ, είπε: «Η ΝΔ έδωσε την ευκαιρία σε 2.000 ανθρώπους να συνεχίζουν να εργάζονται, ο πατέρας μου δεν ήταν δισεκατομμυριούχος να του λέω δώσε μου 10 ευρώ να πάω για καφέ και να κάνω επανάσταση».
«Με στεναχωρεί ότι βλέπουμε να είναι το Μαξίμου και η ΕΡΤ, με ανθρώπους που δεν κάνουν, δυστυχώς ο σκληρός πυρήνας που είναι η ertopen κάνει κουμάντο», κατέληξε.http://www.thepressroom.gr

Η λίστα ιστολογίων μου