Ροδόχρου ακμή και ερυθηματώδης λύκος - Τι εξετάσεις να κάνω;

Ροδόχρου ακμή και ερυθηματώδης λύκος - Τι εξετάσεις να κάνω;

ΕΡΩΤΗΜΑ
Καλή σας μέρα. Έχω ροδόχρου ακμή από τα 23 μου χρόνια και είμαι τριάντα ετών. Έχω πάει σε αρκετούς δερματολόγους που μου έχουν πει το ίδιο πράγμα. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτα πόσο σχετίζεται το σημάδι στο πρόσωπο με τον ερυθηματώδη λύκο; Θα το είχαν καταλάβει οι δερματολόγοι για να με παραπέμψουν για άλλες εξετάσεις; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Στο ερώτημα απάντησε η Μαργαρίτα Βεργολιά, Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Όσον αφορά στην ροδόχρου νόσο, ένας έμπειρος δερματολόγος μπορεί εύκολα να θέσει διάγνωση κι εσείς όπως αναφέρετε έχετε επισκεφθεί πολλούς. Ο ερυθηματώδης λύκος χρειάζεται ειδικές εξετάσεις οι οποίες δίνονται μόνο όταν τίθεται υποψία της νόσου. Σίγουρα είναι μια κατάσταση που ένας δερματολόγος δεν μπερδεύει με την ροδόχρου νόσο.
Μαργαρίτα Βεργολιά.Δερματολόγος-Αφροδισιολόγος.www.dermavita.gr

Η λίστα ιστολογίων μου