Τι θα πρέπει να μάθουν οι έφηβοι για να ανεξαρτητοποιηθούν;

efivoi

Τι θα πρέπει να μάθουν οι έφηβοι για να ανεξαρτητοποιηθούν;


Υπάρχουν μερικά σημαντικά πράγματα για να διδάξετε τους έφηβους σας, πριν αυτοί φύγουν από το σπίτι για να τους βοηθήσετε. Έχω εφήβους και προσπαθώ να κάνω το καλύτερό μου για να καλύψω αυτά τα θέματα μαζί τους. Είναι η δουλειά μας ως γονείς, να προετοιμάσουμε τα παιδιά μας για όταν φύγουν από το σπίτι μας. Αυτά τα πράγματα που θα μάθουν, θα τους βοηθήσουν σε όλη την ενήλικη ζωή τους.
Το διαβάσαμε στο 4moms.gr. 
1. Βασικές δουλειές του σπιτιού
Κατά τη γνώμη μου, οι γιοι πρέπει να μαθαίνουν οτι και οι κόρες. Οι δουλειές του σπιτιού δεν είναι μόνο δουλειά των γυναικών. Να κάνει τα πιάτα, να ξέρει να βάζει ένα πλυντήριο, καθώς και πολλές άλλες βασικές δουλειές είναι τα πράγματα που πρέπει να διδαχτούν τα παιδιά μας, πριν από την αναχώρησή τους απο το σπίτι. Ακόμη και αν δεν ενδιαφέρονται να μάθουν, κάποια μέρα θα είναι χαρούμενοι για όσα θα ξέρουν.
2. Βασικά της κουζίνας
Τα αγόρια καλό θα είναι να γνωρίζουν πώς να μαγειρεύουν, γι “αυτό είναι σημαντικό να τους διδάξουμε αυτή την ικανότητα. Το να ξέρουν να μαγειρεύουν σημαίνει ότι είναι λίγο πιο αυτάρκης για εκείνες τις στιγμές που δεν είστε κοντά τους, επίσης ότι μπορεί πάντα να μαγειρεύει για τον εαυτό του και οχι μόνο!!!
3. Διαχείριση χρημάτων
Η διαχείριση χρημάτων είναι ένα θέμα που όλοι οι έφηβοι πρέπει να μάθουν .. Πολλοί από εμάς τους ενήλικες θα θέλαμε να είχαμε λίγες περισσότερες οδηγίες σχετικά με το θέμα αυτό, έτσι δεν είναι; Ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να διδάξετε τη διαχείριση χρημάτων είναι κάνοντας τον έφηβο γιο σας να κερδίζει χρήματα αντί να του δίνετε συνέχεια εσείς χαρτζηλίκι.
4. Το κόστος της ζωής
Μιλάω τακτικά με τα δύο μου παιδιά για το κόστος των πραγμάτων, όπως τους λογαριασμούς , έτσι ώστε να έχουν μια πραγματική εικόνα για τη ζωή. Δεν θέλω να έχουν μια ψεύτικη εικόνα του τι είναι η ζωή εκεί έξω. Θέλω να καταλάβουν ότι πρέπει να βγάζουν χρήματα για να επιβιώσουν χωρίς τους γονείς τους.
5. Πως σκέφτονται τα κορίτσια
Θέλω ο έφηβος γιος μου να καταλάβει πώς σκέφτονται τα κορίτσια. Μπορώ να του δώσω μερικές μικρές συμβουλές που ελπίζω ότι θα βοηθήσουν να καταλάβει λίγο καλύτερα. Έχω μοιραστεί μαζί του το πόσο σημαντικό είναι να κάνεις ρομαντικές χειρονομίες, φιλοφρονήσεις και το να ακούς, για ένα κορίτσι.
6. Δύσκολες μέρες για κορίτσια
Ένα άλλο θέμα που έχω καλύψει με τον έφηβο γιο μου είναι το θέμα της περιόδου και της εγκυμοσύνης. Είναι ένα γεγονός της ζωής που ο ίδιος και όλα τα έφηβα αγόρια, πρέπει να κατανοήσουν. Του έχω εξηγήσει οτι εγω και η αδερφή του μερικές μέρες μπορεί να μην αισθανόμαστε καλά ή να είμαστε λίγο περισσότερο συναισθηματικές και νευρικές. Μόνο και μόνο επειδή είμαστε γυναίκες. Έχω, επίσης, μιλήσει για την ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη και βέβαια την πρόληψη.
7. Ένας κύριος
Ένα κομπλιμέντο που κάθε μάνα θα ήθελε να ακούσει για τον γιό της, είναι πως είναι ένας κύριος!! Θα ήμουν πολύ περήφανη γι “αυτόν αν άκουγα κάτι τέτοιο. Αλλά για να γίνει αυτό θα πρέπει να είστε αυστηρή μαζί του απο όταν είναι μικρός σε ηλικία. Να είναι ευγενικός στους τρόπους του, αλλά και έτοιμος να ανοίξει την πόρτα στα κορίτσια και να προσφέρει βοήθεια στις γυναίκες κοντά του.http://www.jenny.gr

Η λίστα ιστολογίων μου