Η πραγματικότητα μιας μητέρας μετά τη
γέννα ήταν το σημείο εστίασης διαφήμισης που έγινε γνωστή τις
προηγούμενες ημέρες. Ο λόγος ήταν η απόφαση του τηλεοπτικού δικτύου ABC
να μην την προβάλει κατά τη διάρκεια της μετάδοσης του προγράμματος της
τελετής απονομής των βραβείων Oscar. Διαφημίζοντας προϊόντα προσωπικής
υγιεινής για λεχώνες μητέρες, η διαφήμιση απεικόνιζε στιγμές της
καθημερινότητας των γυναικών στις οποίες τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι
αναγκαία. Η ρεαλιστική προσέγγιση, διαφοροποιούμενη από την
“εξεγευνισμένη” παρουσίαση που υιοθετούν διαφημιστικά σερβιετών,
φαίνεται να αποτέλεσε το σημείο αισθητικής διαφωνίας. Ουσιατικά, η
πραγματικότητα ότι οι νέες μητέρες αντιμετωπίζουν τραύματα και ροές τις
αμέσως επόμενες ημέρες, μετά τη γέννα.
Κατά την κοινοποίηση της συγκεκριμένης είδησης στο Facebook, το μέσο μας δέχθηκε παρατήρηση από την πλατφόρμα για παραβίαση του κανονισμού της κοινότητας, σχετικά με το γυμνό και τη σεξουαλική δραστηριότητα.
Η διαδικασία αυτή έρχεται να
επιβεβαιώσει, έστω ανεκδοτολογικά, την αποστροφή πλατφορμών, τηλεοπτικών
ή διαδικτυακών, για το σώμα και τις λειτουργίες του, αλλά και των
δημοσιεύσεων που δοκιμάζουν συντηρητικές στάσεις. Η πρόφαση αισθητικής
που αποκρύπτει το σώμα στις αδυναμίες του, ενώ το αποκαλύπτει, πολύ πιο
αποκαλυπτικά, προς τέρψιν οφθαλμών, “υγιές” και σφρυγιλό, πρέπει να
γίνεται συνειδητή ως μια σαφής τοποθέτηση στη σφαίρα του πολιτικού.https://3pointmagazine.gr/