Φτιαγμένα από καλή μαγιά είναι τα «δικά μας» νιάτα. Οι αγωνιστικές
κινήσεις τους πετάχτηκαν σαν γρέζια στα μάτια των απολογητών του
συστήματος.
Αυτά τα νιάτα, διεκδικούν να κατοχυρωθεί το εξάμηνο χωρίς εξετάσεις!
Αυτά τα νιάτα τον περασμένο Νοέμβρη στην ΑΣΟΕΕ στάθηκαν όρθια μπρος τα ΜΑΤ όταν άλλοι γονάτισαν και σήκωσαν τα χέρια.
Αυτά τα νιάτα δεν αναγνωρίζουν, δε συμμετέχουν στους θεσμούς διοίκησης του αστικού Πανεπιστημίου.
«Δεν έχουν ιερό και όσιο. Εάν αμφισβητείς τις εξετάσεις, αμφισβητείς τη γνώση», σχολιάζουν κι ειρωνεύονται αρκετοί. Περίπου, έτσι είναι. Ευθέως αμφισβητούν τη γνώση του συστήματος. Η αμφισβήτηση της γνώση «τους», είναι η αρχή κάθε γνώσης.
Φυσικά και αμφισβητούν τις εξετάσεις ως διαδικασία καταγραφής της γνώσης. Αυτή την περίοδο που την τηλε-εργασία και την τηλε-εκπαίδευση διαδέχτηκαν οι τηλε-εξετάσεις που εξελίσσονται σε ωμό εκβιασμό, οι φοιτητές «μας» σήκωσαν το γάντι και απαντάνε βάζοντας μπροστά τη λέξη δικαίωμα.
Η γνώση είναι εργασία. Γνωρίζεις κάτι, αν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις, μεταβάλλεσαι όταν μαθαίνεις. Τα ερωτήματα τα θέτει πρώτα αυτός που μαθαίνει και δεν καταγράφονται σ’ ένα χαρτί γεμάτο ερωτήσεις.
Η γνώση «τους» αγνοεί τις κοινωνικές τάξεις, όπως κι οι εξετάσεις «τους».
Η γνώση «τους» είναι μια προκατασκευασμένη λύση που κάποιος πρέπει να... ξαναβρεί και να απαντήσει χρησιμοποιώντας μολύβι και χαρτί. Η αστική αντίληψη για τη γνώση βάζει ένα υποκείμενο αντιμέτωπο με ένα αντικείμενο και η μεταξύ τους σχέση είναι καθαρά διανοητική, συλλογισμός, σύγκριση… Όλη η πραγματικότητα απουσιάζει. Η γνώση «τους» δεν είναι κοινωνικό προϊόν αλλά ατομική ανακάλυψη και έχει να κάνει με τα προσόντα του ατόμου.
Συμβιβασμούς κάνουμε διεκδικώντας το δικαίωμα πρόσβασης στην εκπαίδευση. Δεν πιστεύουμε όμως στο σχολείο και το Πανεπιστήμιό "τους". Μην τρελαθούμε κιόλας...
Τα νιάτα «μας» αμφισβητούν τα πάντα. Θυμίζουν πως ζούμε σε ταξική κοινωνία, πως οι θεσμοί είναι αστικοί, το Πανεπιστήμιο είναι αστικό, η γνώση το ίδιο.
Αυτά τα νιάτα έχουν εκθέσει ανεπανόρθωτα δήθεν αμφισβητίες. Αν οι δήθεν δείχνουν λίγο πιο ψηλοί απ’ τα «δικά μας νιάτα», είναι γιατί πατούν στους ώμους του συστήματος.
Χωρίς την αμφισβήτηση, όλα είναι γερασμένα. Το νέο θα περπατήσει πάνω στην καταστροφή αυτών που καταστρέφουν.
Τα νιάτα «μας» χώθηκαν σαν καρφί στο μάτι του συστήματος.
Έχουν ήδη προκαλέσει, έχουν προσφέρει την αμφισβήτησή τους
Επιμένουν να νικήσουν.
Β.Δ.https://antigeitonies3.blogspot.com/
Αυτά τα νιάτα, διεκδικούν να κατοχυρωθεί το εξάμηνο χωρίς εξετάσεις!
Αυτά τα νιάτα τον περασμένο Νοέμβρη στην ΑΣΟΕΕ στάθηκαν όρθια μπρος τα ΜΑΤ όταν άλλοι γονάτισαν και σήκωσαν τα χέρια.
Αυτά τα νιάτα δεν αναγνωρίζουν, δε συμμετέχουν στους θεσμούς διοίκησης του αστικού Πανεπιστημίου.
«Δεν έχουν ιερό και όσιο. Εάν αμφισβητείς τις εξετάσεις, αμφισβητείς τη γνώση», σχολιάζουν κι ειρωνεύονται αρκετοί. Περίπου, έτσι είναι. Ευθέως αμφισβητούν τη γνώση του συστήματος. Η αμφισβήτηση της γνώση «τους», είναι η αρχή κάθε γνώσης.
Φυσικά και αμφισβητούν τις εξετάσεις ως διαδικασία καταγραφής της γνώσης. Αυτή την περίοδο που την τηλε-εργασία και την τηλε-εκπαίδευση διαδέχτηκαν οι τηλε-εξετάσεις που εξελίσσονται σε ωμό εκβιασμό, οι φοιτητές «μας» σήκωσαν το γάντι και απαντάνε βάζοντας μπροστά τη λέξη δικαίωμα.
Η γνώση είναι εργασία. Γνωρίζεις κάτι, αν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις, μεταβάλλεσαι όταν μαθαίνεις. Τα ερωτήματα τα θέτει πρώτα αυτός που μαθαίνει και δεν καταγράφονται σ’ ένα χαρτί γεμάτο ερωτήσεις.
Η γνώση «τους» αγνοεί τις κοινωνικές τάξεις, όπως κι οι εξετάσεις «τους».
Η γνώση «τους» είναι μια προκατασκευασμένη λύση που κάποιος πρέπει να... ξαναβρεί και να απαντήσει χρησιμοποιώντας μολύβι και χαρτί. Η αστική αντίληψη για τη γνώση βάζει ένα υποκείμενο αντιμέτωπο με ένα αντικείμενο και η μεταξύ τους σχέση είναι καθαρά διανοητική, συλλογισμός, σύγκριση… Όλη η πραγματικότητα απουσιάζει. Η γνώση «τους» δεν είναι κοινωνικό προϊόν αλλά ατομική ανακάλυψη και έχει να κάνει με τα προσόντα του ατόμου.
Συμβιβασμούς κάνουμε διεκδικώντας το δικαίωμα πρόσβασης στην εκπαίδευση. Δεν πιστεύουμε όμως στο σχολείο και το Πανεπιστήμιό "τους". Μην τρελαθούμε κιόλας...
Τα νιάτα «μας» αμφισβητούν τα πάντα. Θυμίζουν πως ζούμε σε ταξική κοινωνία, πως οι θεσμοί είναι αστικοί, το Πανεπιστήμιο είναι αστικό, η γνώση το ίδιο.
Αυτά τα νιάτα έχουν εκθέσει ανεπανόρθωτα δήθεν αμφισβητίες. Αν οι δήθεν δείχνουν λίγο πιο ψηλοί απ’ τα «δικά μας νιάτα», είναι γιατί πατούν στους ώμους του συστήματος.
Χωρίς την αμφισβήτηση, όλα είναι γερασμένα. Το νέο θα περπατήσει πάνω στην καταστροφή αυτών που καταστρέφουν.
Τα νιάτα «μας» χώθηκαν σαν καρφί στο μάτι του συστήματος.
Έχουν ήδη προκαλέσει, έχουν προσφέρει την αμφισβήτησή τους
Επιμένουν να νικήσουν.
Β.Δ.https://antigeitonies3.blogspot.com/