Ένας μπαμπάς με χιούμορ

large (2)

Ένας μπαμπάς με χιούμορ

 
Τα παιδιά ως γνωστόν όταν πια αρχίζουν να γράφουν ή να βάζουν τα χέρια τους στα i-pad γράφουν απίθανα πράγματα… Για ένα μωρό 11 μηνών, όμως, το να γράφει για την προσωπικότητα του είναι λίγο υπερβολικό! Για αυτό και ο μπαμπάς του όταν έλαβε το χαρτί από τον παιδικό σταθμό στο οποίο έπρεπε να συμπληρώσει τα βασικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας και άλλες ανούσιες ερωτήσεις σχετικά με τη ζωή ενός μωρού, αποφάσισε να απαντήσει με τον ίδιο ανούσιο τρόπο…
Μερικά απολαυστικά αποσπάσματα…
Τα ενδιαφέροντα μου:
24xbFz0-670x502Το φαγητό σαν μορφή τέχνης, να τραβάω δυνατά τις τρίχες του σκύλου, να εξερευνώ τις μύτες των γονιών μου με τα δάχτυλα μου, η ανατολή – κάθε πρωί σηκώνομαι τα χαράματα.
Οι φίλοι που μου αρέσει να παίζω:
Αυτοί που οι γονείς δεν μπορούν να δουν
Οι στόχοι μου:
Να βγάλω όλα τα καλώδια από τη θέση τους, να ανοίξω όλα τα ντουλάπια/συρτάρια, η παγκόσμια ειρήνη, να περπατήσω κάποια στιγμή, ένα Phd, να στερήσω τον ύπνο από τους γονείς μου έως ότου μου κάνουν όλα τα χατίρια…http://www.jenny.gr/

Η λίστα ιστολογίων μου