Πέμπτη, 19 Μαΐου 2016

Οι πιο βασικές αιτίες για τις λιγούρες

Οι πιο βασικές αιτίες για τις λιγούρες


Αισθάνεστε μήπως, ότι είστε σκλάβοι των πόθων σας; Μήπως, κάποιες φορές νιώθετε ότι, τίποτα δεν μπορεί να μπει ανάμεσα σε εσάς και σε ένα κρουασάν σοκολάτας; Οι λιγούρες είναι επικίνδυνες, γιατί μπορεί να σας βγάλουν εντελώς εκτός ελέγχου, σαμποτάροντας ακόμα και τις καλύτερες προθέσεις σας. Ευτυχώς όμως, υπάρχουν μερικές βασικές αιτίες που αν τις αντιμετωπίσετε, μπορεί να σας απελευθερώσουν, από αυτό το αίσθημα αυτής της αδυναμίας.
Επιλέγοντας για μεσημεριανό να φάτε μια πράσινη σαλάτα, μπορεί να νομίζετε ότι έχετε κάνει τη πιο υγιεινή δυνατή επιλογή. Η αλήθεια είναι, ότι μια σαλάτα είναι υγιεινή, αλλά δεν θα σας κρατήσει χορτάτους για πολλές ώρες, με αποτέλεσμα μετά από λίγο να αρχίσετε να αναζητάτε, μπισκότα, καφέ και άλλα απλά σάκχαρα. Εάν, λοιπόν αρχίσετε να πεινάτε απότομα, τότε το σώμα σας θα είναι σε κατάσταση πανικού και θα οδηγηθείτε σε ό, τι πηγή ενέργειας είναι πιο εύκαιρη. Αντ΄αυτού, δοκιμάστε να έχετε για μεσημεριανό, ένα μεγαλύτερο γεύμα με κάποια δημητριακά ολικής αλέσεως, πρωτεΐνη και λαχανικά και θα δείτε ότι οι λιγούρες σας θα μειωθούν σε μεγάλο βαθμό, κατά τη διάρκεια της ημέρας. 
Ένα αγχωτικό περιβάλλον εργασίας ή ένα τυραννικό στυλ διαχείρισης, μπορεί να σας οδηγήσει σε παχυντικές τροφές. Οι στρεσογόνοι παράγοντες, και γενικά οι εντάσεις στη δουλειά, μπορεί να αυξήσουν τα επίπεδα της κορτιζόλης, και αυτή με τη σειρά της να σας κάνει να αισθάνεστε πεινασμένοι και να ποθείτε κάτι γλυκό. Έτσι, την επόμενη φορά, που τα πράγματα θα αρχίσουν να είναι λίγο πιο έντονα, πάρτε πέντε λεπτά διάλειμμα και πηγαίνετε μια βόλτα γύρω από το τετράγωνο, ώστε να πάρετε μερικές βαθιές αναπνοές και να καθαρίσετε το κεφάλι σας πριν από την ένταση. Εάν πάρετε μια μικρή απόσταση από την πηγή του άγχους, μπορεί να σας δώσει την απαραίτητη προοπτική και μια σαφέστερη εικόνα, του τι πραγματικά συμβαίνει.
Συνήθως όταν λείπει η τρυφερότητα, η αγάπη και η διασκέδαση από τη ζωή σας, έχετε τη τάση να αντισταθμίζετε το συναίσθημα που σας λείπει, με το φαγητό. Αν έχετε πάρει αρκετή γλυκύτητα στη ζωή σας, μέσα από τις σχέσεις σας, και γενικά έχετε διασκεδάσει, τότε συνήθως δεν θα εξαρτάστε τόσο πολύ από τις τροφές. Ακόμα κι αν δεν είστε σε μια σχέση, κάντε άλλα πράγματα που σας ευχαριστούν, ώστε να κρατήσετε μακριά τη ζάχαρη, τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες και άλλα παχυντικά τρόφιμα.
Οι περισσότεροι πιστεύετε, ότι πρέπει να αποφεύγετε τελείως τα λιπαρά από τη διατροφή σας. Άρα, καλό είναι να γνωρίζετε ότι, υπάρχουν υγιή λίπη, που χρειάζεται το σώμα σας για ενέργεια, απώλεια βάρους και συγκέντρωση. Όταν στερείτε από τον εαυτό σας τα υγιεινά λίπη, το σώμα σας αρχίζει να στέλνει σήματα, ότι πρέπει να καταναλώσετε λιπαρά. Αντί, όμως να στραφείτε προς τις υγιεινές επιλογές, συνήθως επιλέγετε τις ανθυγιεινές, όπως, το παγωτό, πατάτες τηγανιτές ή σοκολάτες. Η λύση είναι να προσπαθήσετε, να μην υποκύψετε σε αυτές τις λιγούρες και να επιλέξετε υγιή λίπη, όπως το αβοκάντο, ξηρούς καρπούς, σπόρους, ελαιόλαδο και θα παρακολουθήσετε τους πόθους σας για τα λιπαρά τρόφιμα να εξαφανίζονται!http://www.jenny.gr/