«Κατ' επανάληψη λέμε πως πρέπει να εκσυγχρονιστεί ο εξοπλισμός της ΥΠΑ, μάλιστα πέρυσι είχαμε καταθέσει μηνυτήρια αναφορά, αλλά ουδείς έδειξε να ενδιαφέρεται».
«Προειδοποιήσαμε για το μπλακ άουτ στα αεροδρόμια» υποστηρίζει η Ένωση Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, αναφερόμενη στο πρόβλημα που δημιουργήθηκε την Κυριακή με αποτέλεσμα να καθηλωθούν στο έδαφος επί δίωρο όλα τα αεροπλάνα.Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Ένωσης Ηλεκτρονικών Μηχανικών Ασφαλείας Εναέριας Κυκλοφορίας, κ. Καλογερόπουλος, δήλωσε στα Νέα ότι η βλάβη αφορούσε μόνο στο κύριο σύστημα επικοινωνιών και όχι στο εφεδρικό.Όπως αναφέρεται στην Ελευθεροτυπία της Δευτέρας, το τηλεπικοινωνιακό σύστημα παραγγέλθηκε από τη γαλλική Thomson (πλέον ονομάζεται Thales) στα μέσα της δεκαετίας του 1990 και η εγκατάστασή του ολοκληρώθηκε το 2000.Κατά μέσο όρο τα συστήματα αυτής της κατηγορίας έχουν χρόνο ζωής 7-8 έτη και υπό κανονικές συνθήκες θα έπρεπε να είχαν ξεκινήσει οι διαδικασίες προμήθειας νέου εξοπλισμού.Το περιστατικό δεν αποκλείεται να λειτουργήσει ως αφορμή για δραστικές αλλαγές στην οργάνωση και τη λειτουργία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, για την οποία ήδη προωθείται νομοσχέδιο. πηγη:http://www.madata.gr/