Είχε διαπιστωθεί ότι όσον αφορά μια σειρά από συμπεριφορές όπως για παράδειγμα η κακή διατροφή, το κάπνισμα και η κατανάλωση αλκοόλ μπορεί κάποιος να παρασυρθεί σε αυτές μέσα από έναν μικρό κύκλο συγγενών ή φίλων. Οπως φαίνεται όμως όσον αφορά τη διαχείριση ζητημάτων σε σχέση με την υγεία του, για να επηρεαστεί κάποιος στο τι να κάνει, θα πρέπει να έρθει σε επαφή εκτός από το φιλικό και το οικογενειακό του περιβάλλον με έναν ευρύτερο κύκλο ανθρώπων (γείτονες, συναδέλφους κτλ.) η πλειονότητα των οποίων να έχει κοινή άποψη. Για να επηρεαστεί δηλαδή κάποιος αν θα επισκεφτεί έναν γιατρό, αν θα κάνει κάποιες εξετάσεις ή αν θα κάνει ένα εμβόλιο θα πρέπει να ακούσει την ίδια άποψη από πολλές και διαφορετικές μεταξύ τους «κοινωνικές πηγές». Ερευνητές του ΜΙΤ παρακολούθησαν 1.500 άτομα που ανήκαν σε διάφορες ομάδες κοινωνικής δικτύωσης στο Ιnternet και διαπίστωσαν ότι όσο πιο μεγάλος είναι ο αριθμός των ατόμων που μοιράζονται μια κοινή πεποίθηση και προτρέπουν τους άλλους να κάνουν μια ενέργεια (π.χ. έναν εμβολιασμό) τόσο πιο εύκολα θα πειστεί κάποιος που βρίσκεται σε δίλημμα για να την κάνει. Οπως αναφέρουν οι ερευνητές, αυτό που προσπαθούν να ανακαλύψουν είναι τον καλύτερο τρόπο για να επηρεάζουν τη συμπεριφορά των ανθρώπων όσον αφορά τα θέματα υγείας ώστε να προλαμβάνουν την εμφάνιση ή τη διάδοση μιας ασθένειας αντί να ασχολούνται εκ των υστέρων με την αντιμέτωπισή της. πηγηhttp://www.tovima.gr/