Για πρώτη φορά η Κατερίνα Θάνου, μιλάει στο περιοδικό ΕΓΩ!: Νιώθω λυτρωμένη και δικαιωμένη

Για πρώτη φορά η Κατερίνα Θάνου, μιλάει στο περιοδικό ΕΓΩ! για την επταετή δικαστική περιπέτειά της, την αθώωση της, τους ανθρώπους που στάθηκαν δίπλα της και τα όνειρα που κάνει για οικογένεια. Η χρυσή Ολυμπιονίκης μίλησε για το πως ένιωσε την 12η Αυγούστου του 2004. "Υπήρξαν στιγμές που πολύς κόσμος αναρωτήθηκε τι ακριβώς συνέβη στις 12 Αυγούστου του 2004. Όσο, όμως, περνούσε ο καιρός και έβγαιναν προς τα έξω τα γεγονότα και δικαιωνόταν η δική μου υπομονή, όλοι έβλεπαν μέρα με τη μέρα ότι τελικά τα πράγματα δεν ήταν έτσι όπως τα παρουσίασαν οι δημοσιογράφοι.(...)
Υπήρξαν στιγμές που από την ένταση και τα νεύρα μου δάκρυσα. Δεν μπορώ να πω τι ακριβώς έγινε σε συγκεκριμένη στιγμή, για το πως ένιωσα ή αν έκλαψα. Υπάρχουν καταστάσεις που δεν τις ξεπερνάς ποτέ. Απλώς τις προσπερνάς, για να προχωρήσεις." είπε η Κατερίνα Θάνου η οποία μίλησε και για τους ανθρώπους που είχε δίπλα της. "Είχα δικούς μου ανθρώπους, φίλους, που ήταν δίπλα μου και κατά τη διάρκεια της δίκης και είναι ακόμα και τώρα. Αυτό σημαίνει ότι αξίζουν, γιατί φάνηκαν στα δύσκολα. Φυσικά, από την πρώτη στιγμή είχα στο πλευρό μου την οικογένειά μου." Όσο για το έαν κάνει όνειρα; "Ποτέ στη ζωή μου δεν σταμάτησα να κάνω όνειρα. δεν σημαίνει ότι επειδή έληξε ένας γάμος δεν θα μπορέσει να προκύψει άλλος. Έχω αγαπήσει και έχω αγαπηθεί δυνατά αρκετές φορές και νιώθω γεμάτη. Αισθάνομαι γενναιόδωρη στο κομμάτι αυτό"http://www.real.gr/

Η λίστα ιστολογίων μου