Γιατί οι άνδρες φοβούνται την πατρότητα;

Γιατί οι άνδρες φοβούνται την πατρότητα;

Γιατί οι άνδρες φοβούνται την πατρότητα;Αναγνώστριά μας ρωτά τους ειδικούς μας:
Είμαι 35 ετών και ακόμα ανύπαντρη. Είμαι σε μια σχέση με έναν άνδρα 3 χρόνια μεγαλύτερό μου. Εκείνος δεν είχε σκεφτεί μέχρι σήμερα το ενδεχόμενο να παντρευτούμε και είναι κάτι που ούτε και εγώ το θέλω. Ο μόνος λόγος για να παντρευτώ είναι να κάνω ένα παιδί. Ο σύντροφός μου αλλά και εγώ είμαστε κατά του γάμου. Περνάμε καλά μαζί και είμαστε αγαπημένοι και πιστοί ο ένας τον άλλο. Απλά θεωρούμε ότι η δέσμευση με ένα χαρτί και μια τελετή δεν είναι ουσιαστική. Αυτό που θέλω όμως είναι να αποκτήσουμε μαζί ένα παιδί.
Τα χρόνια περνούν και νιώθω πως αν το αφήσω και άλλο ίσως μετά δεν καταφέρω να νιώσω τη χαρά της μητρότητας. Και βέβαια, θεωρώ πως ο άνδρας αυτός κάνει για πατέρας του παιδιού μου.  Αρχικά του έθεσα τον προβληματισμό μου και μου απάντησε πως και εκείνος θα ήθελε να κάνει ένα παιδί. Είναι αρκετά ώριμος για την ηλικία του και έχει καλή δουλειά, οπότε δεν έχει πρόβλημα οικονομικό για να διστάζει. 
Ενώ όμως το συζητήσαμε το καλοκαίρι έκτοτε μοιάζει να αποφεύγει το θέμα. Προσπάθησα δυο φορές να ξανασυζητήσουμε το θέμα και εκείνος φάνηκε να το αποφεύγει. Τον τελευταίο καιρό βλέπω ότι αραίωσαν και οι σεξουαλικές μας επαφές. Φοβάμαι ότι κάτι τον ενόχλησε, ίσως φοβήθηκε αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο. Κάποια φίλη μου, μου είπε ότι μπορεί να νιώθει τη γέννηση ενός παιδιού σαν δέσμευση απέναντί μου. Αλλά εγώ ποτέ δεν του ζήτησα γάμο… Ούτε φυσικά θέλω να τον δεσμεύσω με ένα παιδί. Ανησυχώ μήπως κάποιος από την οικογένειά του ή κάποιος φίλος του έβαλε ιδέες. Η μητέρα του επιμένει πολύ να παντρευτεί. Μήπως η οικογένειά του τον έχει επηρεάσει και δε θέλει να κάνει παιδί με μια γυναίκα με την οποία δεν είναι παντρεμένος; Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω γιατί αποφεύγει την κουβέντα, ξέρω ότι οι άνδρες φοβούνται την πατρότητα αλλά και εκείνος νομίζω ότι είναι σε κατάλληλη ηλικία και στην κατάλληλη οικονομική κατάσταση για να αναλάβει το μεγάλωμα ενός παιδιού. Πραγματικά θέλω τη βοήθειά σας ευχαριστώ.
Αγαπητή αναγνώστρια. Η ομάδα των ψυχολόγων του boro.gr σας απαντά:
Ένα παιδί είναι μια εξαιρετικά σοβαρή υπόθεση και πρέπει να συζητηθεί και πολλές φορές μάλιστα, από ένα ζευγάρι πόσο μάλιστα όταν υπάρχει και η αμφιβολία σε έναν από τους δυο. Μια δυο φορές κουβέντα από ότι καταλαβαίνουμε ιδιαίτερα για την περίπτωση που μας αναφέρετε ίσως δεν είναι αρκετές.Πρέπει να επιμείνετε στην επικοινωνία και να κάνετε μια ξεκάθαρη και σοβαρή κουβέντα.
Συμβαίνει πολλές φορές οι άνδρες να επιθυμούν την πατρότητα αλλά να φοβούνται την αλλαγή που αυτή φέρνει στη ζωή τους. Η γυναίκα δεν πρέπει να πιέζει τις καταστάσεις σε τέτοιες περιπτώσεις. Είναι καλό όμως να ανοίξετε τα συναισθήματά σας και να ρωτήσετε να σας πει με ειλικρίνεια τι είναι αυτό που τον εμποδίζει να αποφασίσει τον ερχομό ενός παιδιού στη ζωή σας. Και πρέπει να δηλώσετε ότι είστε ανοιχτή να ακούσετε την άποψή του όποια και αν είναι αυτή, αρκεί να είναι ειλικρινής.Ίσως απλά χρειάζεται λίγο παραπάνω χρόνο να συνειδητοποιήσει την ιδέα του ότι θα γίνει πατέρας. Αναζητήστε τους φόβους του, εκείνα τα πράγματα που ενδεχομένως τον κάνουν διστακτικό.  Εξάλλου η πίεση και το άγχος σε τέτοιες περιπτώσεις δεν μπορούν να φέρουν καλό αποτέλεσμα. Η απόφαση του να φέρουμε ένα παιδί στον κόσμο πρέπει να είναι συνειδητή και πολλές φορές χρειάζεται χρόνος στο ζευγάρι είτε είναι παντρεμένο είτε όχι για να την λάβει.http://www.boro.gr/

Η λίστα ιστολογίων μου