Από τους influencers του Instagram, στους nano-influencers

Από τους influencers του Instagram, στους nano-influencers

Από τους influencers του Instagram, στους nano-influencers ● Οι άνθρωποι της διπλανής πόρτας, που συχνά δεν ξεπερνούν τους περίπου 5.000 ακόλουθους, είναι το νέο μέσο προβολής προϊόντων καθώς οι εταιρείες ξεκίνησαν να προσεγγίζουν άτομα άγνωστα μεν στο ευρύ κοινό, με μια ενδιαφέρουσα όμως αισθητική στις αναρτήσεις τους.
Πριν από μερικά χρόνια, όταν το Instagram δεν είχε ξεπεράσει ακόμα το ένα δισεκατομμύριο χρηστών, μόνο μοντέλα, ποδοσφαιριστές και μεγάλες διασημότητες αποτελούσαν τους ιδανικούς influencers της αγοράς, αφού πολύ εύκολα αποκτούσαν εκατοντάδες χιλιάδες ακολούθους, άρα υποψήφιους πελάτες προϊόντων.
Αυτό μπορεί να μην έχει αλλάξει ριζικά, καθώς οι μεγάλες διαφημιστικές παγκοσμίως εξακολουθούν να τους πληρώνουν αδρά για να προωθήσουν συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες με φαντασμαγορικές, συχνά ρετουσαρισμένες, φωτογραφίες που απεικονίζουν τους ίδιους να χρησιμοποιούν προϊόντα τα οποία τις περισσότερες φορές είναι αδύνατον ένας «απλός θνητός» να αποκτήσει -όμως το ανεκπλήρωτο όνειρο ενίοτε επιφέρει και αντίθετα συναισθήματα.
Ετσι, τα τελευταία χρόνια πολλοί από τους χρήστες δείχνουν να αδιαφορούν για τις εντυπωσιακές ζωές των διασήμων και να αρχίζουν κάπως ασυνείδητα να στρέφονται προς τα άτομα της καθημερινότητάς τους.

Τους τελευταίους μήνες ένας νέος όρος στην ιστορία του ψηφιακού μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει προκύψει: οι αποκαλούμενοι nano-influencers.
Οι άνθρωποι της διπλανής πόρτας είναι οι νέοι στόχοι στο παιχνίδι καθώς οι εταιρείες ξεκίνησαν να προσεγγίζουν άτομα άγνωστα στο ευρύ κοινό, με μια ενδιαφέρουσα όμως αισθητική, άτομα που τις περισσότερες φορές δεν ξεπερνούν τους περίπου 5.000 followers. Οι ακόλουθοί τους αποτελούνται από μέλη του στενού και ευρύτερου κύκλου τους (οικογένεια, φίλοι, συνάδελφοι, συμμαθητές) ενώ η αλληλεπίδραση, η παρουσία και η ψηφιακή επικοινωνία που έχουν είναι συνεχής και τους χαρακτηρίζει. Τα άτομα αυτά συνήθως έχουν φυσιολογική ζωή, ποντάρουν στην οικειότητα και χρησιμοποιούν προϊόντα τα οποία είναι προσιτά οικονομικά. https://www.prologos.gr

Η λίστα ιστολογίων μου