Μέτρον ο άνθρωπος Μάνος Τσαλδάρης

Είχα χάσει το μέτρημα. Μέτρα για την κυκλοφορία των αυτοκινήτων στο κέντρο της Αθήνας. Μέτρα για το άνοιγμα των καταστημάτων, των εστιατορίων, των καφετεριών, των μπαρ. Μέτρα από τραπέζι σε τραπέζι, μέτρα από άνθρωπο σε άνθρωπο. Τετραγωνικά μέτρα. Μέτρα για τις πλατείες, τις παραλίες, τους σταθμούς και ένα 150άρι ευρώ για την τήρησή τους.
Ανύπαρκτα μέτρα για τους τουρίστες και… «Δεν μ’ αρέσει να δημιουργώ εντάσεις» για «λίγες δεκάδες μέτρα» στα σύνορα στον Εβρο από τον υπουργό Εξωτερικών που έχασε το… μέτρο. Νέα μέτρα για την εργασία από αυτούς που «…μέτρα ασφαλείας πήρανε, για την αναπνοή μου και σε πολυεθνικό μονόδρομο, το μέλλον μου δώσαν αντιπαροχή».
Και εκεί που ήμουν έτοιμος να τρελαθώ, αφού το μέτρημα από προβατάκια δεν μπορούσε να με κοιμίσει, ήρθε το πρωτοσέλιδο των New York Times της Κυριακής για να με φέρει στα συγκαλά μου. «Οι θάνατοι πλησιάζουν τις 100.000 στις ΗΠΑ, μία ανυπολόγιστη απώλεια», ο τίτλος· και ο «πλάγιος» πάνω αριστερά να λέει: «Δεν ήταν απλώς ονόματα σε μία λίστα, ήταν εμείς».
Από κάτω χιλιάδες ονόματα με μικρά σχόλια δίπλα τους: Kyra Swartz, 33, εθελόντρια για οργανώσεις διάσωσης κατοικίδιων ζώων, Lila A. Fenwick, 87, πρώτη μαύρη γυναίκα που αποφοίτησε από τη Νομική του Χάρβαρντ, Frank Gabrin, 60, γιατρός στα επείγοντα που πέθανε στην αγκαλιά της συζύγου του, Romi Cohn, 90, έσωσε 56 οικογένειες Εβραίων από την Γκεστάπο, Israel Sauz, 22, νεαρός πατέρας.
Η δημοσιογραφία στα καλύτερά της κι όλοι εμείς στα μήκη και τα πλάτη της Γης, στα μικρά και τα μεγάλα, να αγωνιζόμαστε να την υπηρετήσουμε.https://www.efsyn.gr/

Η λίστα ιστολογίων μου