Ξεκίνησε την 1η Ιουλίου η ηλεκτρονική απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων, μια διαδικασία που είναι υποχρεωτική για όλους τους εργαζομένους στο Δημόσιο, ωστόσο φαίνεται πως υπάρχουν προβλήματα καθώς η ιστοσελίδα όπου πρέπει να δηλώσει τα στοιχεία του κάθε υπάλληλος «πέφτει» συνέχεια.
Η διαδικασία προβλέπεται να ολοκληρωθεί στις 23 Ιουλίου, και το σύστημα στον ιστότοπο http://apografi.gov.gr μέχρι στιγμής λειτουργεί πιλοτικά, ώστε να βελτιωθεί η λειτουργικότητα του και θα ανοίξει κανονικά για όλους τους υπόχρεους στις 12 Ιουλίου, ενώ σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση, οι καταληκτικές ημερομηνίες μένουν σταθερές.Η πιλοτική λειτουργία της ιστοσελίδας θα διαρκέσει ως τις 5/7, για τους υπαλλήλους του υπουργείου Οικονομικών, του Γενικού Λογιστηρίου, της Γραμματείας Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, της Νομαρχίας Χαλκιδικής και του Δήμου Χαϊδαρίου.
Όλοι οι μόνιμοι υπάλληλοι, εργαζόμενοι με συμβάσεις αορίστου, ορισμένου χρόνου και με σύμβαση έργου πρέπει να δηλώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία, στοιχεία για την υπηρεσιακή τους κατάσταση και τον φορέα όπου υπηρετούν, όπως και προτιμήσεις για μετακίνηση σε άλλη υπηρεσία. Η δήλωση των στοιχείων πραγματοποιείται ανάλογα με τον λήγοντα αριθμό ΑΦΜ των εργαζομένων.
Τονίζεται ότι η απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων είναι υποχρεωτική, και μετά την 1η Νοεμβρίου δεν θα πληρώνονται όσοι δεν έχουν δηλώσει ηλεκτρονικά τα στοιχεία τους.Οι προθεσμίες απογραφής έχουν ως εξής::ΑΦΜ Προθεσμία1 12/7 2 13/7 3 14/7 4 15/7 5 16/7 6 19/7 7 20/7
8 21/7 9 22/7 0 23/7πηγηhttp://news.pathfinder.gr: