Για το καλό της χώρας

Η ηγέτιδα της αντιπολίτευσης στη Μιάνμαρ Αουνγκ Σαν Σούου Κι δήλωσε ενώπιον χιλιάδων παραληρούντων οπαδών της,  πως κατανοεί "αυτό που θέλουν" και υποσχέθηκε  πως θα συνεργασθεί με όλες τις δημοκρατικές δυνάμεις στη Μιάνμαρ για το καλό της χώρας, επιβεβαιώνοντας ήδη από την επαύριο της απελευθέρωσής της πως επιθυμεί να επανέλθει αμέσως στην πολιτική σκηνή της χώρας. 
"Εάν θέλουμε να επιτύχουμε εκείνο που επιζητούμε, θα πρέπει να το κάνουμε με τον σωστό τρόπο', δήλωσε προσθέτοντας πως η βάση των δημοκρατικών ελευθεριών είναι η ελευθερία του λόγου.
Τόνισε δε πως επί έξι ώρες την ημέρα άκουγε τις εκπομπές των μέσων ενημέρωσης και πιστεύει πως γνωρίζει τι θέλει ο λαός ως ένα βαθμό.Μεταξύ άλλων ανέφερε πως δεν είναι θυμωμένη με την στρατιωτική χούντα, η οποία την κρατούσε περιορισμένη τα 15 από τα τελευταία 21 χρόνια και πως έτυχε καλής μεταχείρισης κατά τη διάρκεια της κράτησής της."Δεν τρέφω κανενός είδους ανταγωνισμό απέναντι στους ανθρώπους που με κράτησαν σε κατ’ οίκον περιορισμό. Εγώ πιστεύω στα ανθρώπινα δικαιώματα και στους κανόνες δικαίου. Οι φύλακές μου με μεταχειρίσθηκαν καλά. Εγώ από την πλευρά μου θέλω να τους ζητήσω να μεταχειρίζονται καλά και τον λαό", τόνισε η ίδια στην ομιλία της."Έχω ανάγκη από την ενέργεια του λαού. Θέλω να αφουγκρασθώ τη φωνή του λαού και στη συνέχεια να αποφασίσουμε εκείνο που θέλουμε να κάνουμε", υποσχέθηκε τέλος η Σούου Κι, προσθέτοντας πως στόχος της είναι να εργασθεί για να αυξηθεί το επίπεδο ζωής στη χώραhttp://news247.gr.

Η λίστα ιστολογίων μου