Αυξάνονται συνεχώς οι καταναλωτές που αδυνατούν να φανούν συνεπείς ακόμα και στις βασικές τους υποχρεώσεις και καταφεύγουν σε διακανονισμό των οφειλών τους, για λογαριασμούς ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ και ΟΤΕ.

Η οικονομική κρίση έχει πλήξει για τα καλά τους Έλληνες πολίτες, οι οποίοι πλέον αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα με τις υποχρεώσεις τους. Πολλοί δε, αδυνατούν να ανταποκριθούν στις πληρωμές λογαριασμών των νοικοκυριών τους, καταφεύγοντας στα γραφεία της ΔΕΗ, του ΟΤΕ, και της ΕΥΔΑΠ, προκειμένου να προβούν σε διακανονισμό των οφειλών τους.Στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ στην Αθήνα, δημιουργούνται ουρές από καταναλωτές, οι οποίοι προσπαθούν να επιτύχουν έναν ευνοικό για την τσέπη και την επιβίωσή τους διακανονισμό, ώστε να μην στερηθούν βασικές παροχές για την καθημερινότητά τους, όπως το νερό και το ρεύμα.Αυτή η... άτυπη διαδικασία του διακανονισμού στις οφειλές, ίσχυε πάντα, τον τελευταίο καιρό όμως, αυτοί που καταφεύγουν σε αυτήν γίνονται όλο και περισσότεροι. Ειδικά μετά και από τα νέα ανεβασμένα τιμολόγια των επιχειρήσεων κοινής οφέλειας, το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί καταναλωτές, είναι τεράστιο."Χρωστάω 350 ευρώ. Δεν κατάφερα να πληρώσω τους δύο τελευταίους λογαριασμούς. Ο διακανονισμός που έκανα είναι για τρεις μήνες. Θα πληρώσω τον πρώτο μήνα 120 ευρώ, τον δεύτερο 100 και τον τρίτο 130 ευρώ", τονίζει προβληματισμένος ένας καταναλωτής, ενώ ένας άλλος, εξηγεί γιατί αποτελεί "μονόδρομο" για τη ΔΕΗ να διευκολύνει τους πολίτες μέσω του διακανονισμού.
"Η ΔΕΗ είναι μία επιχείρηση εισηγμένη στο χρηματιστήριο. Αυτό που την ενδιαφέρει είναι να πάρει με κάποιον τρόπο τα λεφτά της. Δεν τη συμφέρει να μην διευκολύνει τους πελάτες της, από την στιγμή που δεν έχουν να πληρώσουν άμεσα, γιατί πολύ απλά, εάν τους κόψει το ρεύμα, θα τους χάσει από πελάτες και τότε δεν θα εισπράξει τίποτα, αφού η νομική διεκδίκηση των ποσών θα της κοστίσει πολλά περισσότερα".Μάλιστα, δεν είναι λίγοι εκείνοι που παγιδεύονται στον διακανονισμό και δεν καταφέρνουν τελικά να πληρώσουν το χρέος τους, ούτε με δόσεις, με αποτέλεσμα να αυξάνεται το ποσό και τελικά να μένουν χωρίς ρεύμα.Για τον λόγο αυτό, στελέχη της ΔΕΗ, προτείνουν να γίνουν οι καταναλωτές όσο το δυνατόν πιο συνεπής  με τις υποχρεώσεις τους, αφού πολλές φορές ο διακανονισμός τους δημιουργεί περισσότερα προβλήματα αντί να τους εξυπηρετεί. Σημειώνουν παράλληλα, πως η ΔΕΗ θα συνεχίσει να στέκεται στο πλευρό του πολίτη, σε αυτή τη δύσκολη συγκυρίαhttp://news247.gr/.

Η λίστα ιστολογίων μου