Αποκαλυπτικό δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού Der Spiegel αναφέρει ότι ο κυβερνήτης του αεροσκάφους της Air France, που κατέπεσε και συνετρίβη στον Ατλαντικό Ωκεανό σχεδόν πριν από δύο χρόνια, δεν βρισκόταν στο πιλοτήριο όταν εμφανίστηκε πρόβλημα στην πτήση.
Το δημοσίευμα επικαλείται έναν ειδικό που πρόσκειται στις έρευνες για τα αίτια του δυστυχήματος, ο οποίος λέει ότι ο κυβερνήτης, 58χρονος Μαρκ Ντιμπουά, ακούγεται στον Καταγραφέα Φωνών Πιλοτηρίου να τρέχει στο πιλοτήριο όταν το αεροσκάφος συναντά κακοκαιρία.«Έδωσε και στους δύο συγκυβερνήτες οδηγίες για το πως να σώσουν το αεροσκάφος,» είπε στο περιοδικό ο ειδικός, ο οποίος δεν κατονομάζεται.Το αεροσκάφος της Air France, το οποίο εκτελούσε την πτήση 447, κατέπεσε στον Ατλαντικό την 1η Ιουνίου του 2009, τέσσερις ώρες αφότου είχε απογειωθεί από το Ρίο ντε Τζανέιρο με προορισμό το Παρίσι με αποτέλεσμα να σκοτωθούν και οι 228 επιβαίνοντες.
Μέχρι σήμερα θεωρείτο ότι το πλήρωμα του Airbus A330 αντιμετώπισε κακές καιρικές συνθήκες παρότι άλλα αεροσκάφη που πετούσαν στην περιοχή είχαν αποφύγει το μέτωπο της κακοκαιρίας.
Σύμφωνα ωστόσο με το Spiegel, οι πληροφορίες από τον Καταγραφέα Δεδομένων Πτήσης- που βρέθηκε μαζί με το άλλο "μαύρο κουτί", δηλαδή τον Καταγραφέα Φωνών Πιλοτηρίου- στα συντρίμμια του αεροσκάφους, στον βυθό του ωκεανού, η εικόνα είναι διαφορετική.Όπως γράφει το περιοδικό, η πορεία πτήσης δείχνει ξεκάθαρα ότι το πλήρωμα είχε επιχειρήσει να ακολουθήσει μία ακίνδυνη διαδρομή αποφεύγοντας την καταιγίδα. Στην αρχή φαίνεται να τα κατάφεραν, γιατί σύμφωνα με το δημοσίευμα, δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι συνάντησαν έντονες αναταράξεις.Όμως αυτό που προκύπτει από τα στοιχεία είναι ότι κρύσταλλοι πάγου που προκλήθηκαν από την κακοκαιρία είχαν φράξει τον αγωγό που χρησιμοποιείται ως μηχανική διάταξη μέτρησης της πίεσης του αέρα, είπαν στο περιοδικό οι ειδικοί.Όταν άρχισε να δυσλειτουργεί το συγκεκριμένο όργανο, το αεροσκάφος πήρε απότομα ανοδική κλήση, γεγονός που μπορεί να ακινητοποίησε τον κινητήρα και να οδήγησε στη συντριβή του, εξήγησαν οι ειδικοί.Η έρευνα για τα αίτια του δυστυχήματος πραγματοποιείται από την Υπηρεσίας Έρευνας και Ανάλυσης του γαλλικού υπουργείου Μεταφορών (BEA).Την Τρίτη, η εφημερίδα “Le Figaro” έγραψε ότι τα δεδομένα από το "μαύρο κουτί" απαλλάσσουν την Airbus από την ευθύνη καθώς έδειξαν ότι το αεροσκάφος δεν αντιμετώπισε κάποια ηλεκτρονική ή μηχανική βλάβη. Η BEA έχει ανακοινώσει ότι θα δημοσιοποιήσει τις πληροφορίες για τις συνθήκες του δυστυχήματος στις 27 Μαΐου, αλλά ότι τα ακριβή αίτια της συντριβής του θα περάσει καιρός μέχρι να διακριβωθούνhttp://www.newsbomb.gr.
Το δημοσίευμα επικαλείται έναν ειδικό που πρόσκειται στις έρευνες για τα αίτια του δυστυχήματος, ο οποίος λέει ότι ο κυβερνήτης, 58χρονος Μαρκ Ντιμπουά, ακούγεται στον Καταγραφέα Φωνών Πιλοτηρίου να τρέχει στο πιλοτήριο όταν το αεροσκάφος συναντά κακοκαιρία.«Έδωσε και στους δύο συγκυβερνήτες οδηγίες για το πως να σώσουν το αεροσκάφος,» είπε στο περιοδικό ο ειδικός, ο οποίος δεν κατονομάζεται.Το αεροσκάφος της Air France, το οποίο εκτελούσε την πτήση 447, κατέπεσε στον Ατλαντικό την 1η Ιουνίου του 2009, τέσσερις ώρες αφότου είχε απογειωθεί από το Ρίο ντε Τζανέιρο με προορισμό το Παρίσι με αποτέλεσμα να σκοτωθούν και οι 228 επιβαίνοντες.
Μέχρι σήμερα θεωρείτο ότι το πλήρωμα του Airbus A330 αντιμετώπισε κακές καιρικές συνθήκες παρότι άλλα αεροσκάφη που πετούσαν στην περιοχή είχαν αποφύγει το μέτωπο της κακοκαιρίας.
Σύμφωνα ωστόσο με το Spiegel, οι πληροφορίες από τον Καταγραφέα Δεδομένων Πτήσης- που βρέθηκε μαζί με το άλλο "μαύρο κουτί", δηλαδή τον Καταγραφέα Φωνών Πιλοτηρίου- στα συντρίμμια του αεροσκάφους, στον βυθό του ωκεανού, η εικόνα είναι διαφορετική.Όπως γράφει το περιοδικό, η πορεία πτήσης δείχνει ξεκάθαρα ότι το πλήρωμα είχε επιχειρήσει να ακολουθήσει μία ακίνδυνη διαδρομή αποφεύγοντας την καταιγίδα. Στην αρχή φαίνεται να τα κατάφεραν, γιατί σύμφωνα με το δημοσίευμα, δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι συνάντησαν έντονες αναταράξεις.Όμως αυτό που προκύπτει από τα στοιχεία είναι ότι κρύσταλλοι πάγου που προκλήθηκαν από την κακοκαιρία είχαν φράξει τον αγωγό που χρησιμοποιείται ως μηχανική διάταξη μέτρησης της πίεσης του αέρα, είπαν στο περιοδικό οι ειδικοί.Όταν άρχισε να δυσλειτουργεί το συγκεκριμένο όργανο, το αεροσκάφος πήρε απότομα ανοδική κλήση, γεγονός που μπορεί να ακινητοποίησε τον κινητήρα και να οδήγησε στη συντριβή του, εξήγησαν οι ειδικοί.Η έρευνα για τα αίτια του δυστυχήματος πραγματοποιείται από την Υπηρεσίας Έρευνας και Ανάλυσης του γαλλικού υπουργείου Μεταφορών (BEA).Την Τρίτη, η εφημερίδα “Le Figaro” έγραψε ότι τα δεδομένα από το "μαύρο κουτί" απαλλάσσουν την Airbus από την ευθύνη καθώς έδειξαν ότι το αεροσκάφος δεν αντιμετώπισε κάποια ηλεκτρονική ή μηχανική βλάβη. Η BEA έχει ανακοινώσει ότι θα δημοσιοποιήσει τις πληροφορίες για τις συνθήκες του δυστυχήματος στις 27 Μαΐου, αλλά ότι τα ακριβή αίτια της συντριβής του θα περάσει καιρός μέχρι να διακριβωθούνhttp://www.newsbomb.gr.