Από το Facebook του Νίκου Μπογιόπουλου
Οτι ο Τσιόδρας πήγε και έψαλλε την Κυριακή – τηρώντας όλους τους κανόνες ασφαλείας – είναι δικαίωμά του.
Ο Τσιόδρας είναι ένας από τους υγειονομικούς, τους γιατρούς, που δίνουν ακούραστα τη μάχη. Είναι ένας από εμάς.
Οι ανόητοι που ψάχνουν “κλικ” δημοσιότητας να τον αφήσουν ήσυχο!
Δεν συμφωνώ με την επίθεση που γίνεται στον Τσιόδρα για την παρουσία του στην εκκλησία. Και δεν αναφέρομαι στις θεμιτές ενστάσεις για το μήνυμα που μπορεί να εξέπεμψε, ειδικά σε συνθήκες “Μένουμε σπίτι”, ούτε σε ό,τι αφορά την αντιμετώπιση του εγκληματικού σκοταδισμού της Ιεραρχίας όπως εκφράστηκε και στην περίπτωση της πανδημίας. Αναφέρομαι σε μια λογική “ύαινας” που εκδηλώνεται από κάποιους καθώς και στην λογική του εύκολου “αναθέματος” από κάποιους άλλους. Λυπάμαι, δε, που ορισμένα σχόλια στην ανάρτησή μου με αναγκάζουν να σημειώσω (ελπίζω όχι μάταια) τα – κατ’ εμε – αυτονόητα.
1ο: Δεν φταίει ο Τσιόδρας ούτε που είναι στην δημοσιότητα (άρα που τον ακολουθούν τα ΜΜΕ), ούτε γιατί κάποιοι το “σφύριξαν” ότι πήγε στην εκκλησία και τον ακολούθησαν οι κάμερες, ούτε γιατί κάποιοι άλλοι μαζεύτηκαν απ’ έξω.
2ο: Δεν είναι νοητό ο Τσιόδρας και όλοι οι επιστήμονες που μετέχουν ο καθένας από το πόστο του – και με τα πιστεύω του – σε αυτή την προσπάθεια να λογίζονται σαν “πολιτικά ενεργούμενα” της κυβέρνησης Σας παρακαλώ. Υπάρχουν πραγματικοί πολιτικοί στόχοι για να στραφούμε.
3ο: Δεν είναι η ώρα και κυρίως δεν είναι το πρόσωπο του Τσιόδρα εκείνο (υπάρχουν άλλοι που θα τους άξιζε) από το οποίο πρέπει να ζητήσουμε λόγο για την αντιεπιστημονική θρησκοληψία ακόμα και εντός της επιστημονικής κοινότητας.
4ο: Ακούω με προσοχή τις αντίθετες γνώμες και σέβομαι επιμέρους ενστάσεις, ειδικά όταν δεν προδίδουν εκείνο τον πρόχειρο ανοηταίνοντα αντικληρικαλισμό για τον οποίο πολύ νωρίς μας μίλησε ο Λένιν: «Τις θρησκευτικές προλήψεις – συνιστούσε ο ηγέτης των Μπολσεβίκων – πρέπει να τις καταπολεμάμε με πολύ μεγάλη σύνεση. Μεγάλη ζημιά προξενούν εκείνοι που προσδίνουν στην πάλη αυτή ένα τόνο προσβολής του θρησκευτικού αισθήματος. Η πάλη αυτή πρέπει να γίνεται με την προπαγάνδα, με τη διαφώτιση. Προσδίδοντας οξύ τόνο στην πάλη αυτή, μπορούμε να ερεθίζουμε τις μάζες. Μια τέτοια πάλη επιτείνει τη διαίρεση των μαζών με βάση τη θρησκεία , ενώ η δύναμή μας βρίσκεται στην ένωση».
5ο (και αφιερωμένο ειδικά σε κάτι μπαρουτοκαπνισμένους μπουρλοτιέρηδες της ταξικής πάλης του…πληκτρολογίου): Οταν θα δείτε καμιά φωτογραφία του Αρη με τον Παπα-Ανυπόμονο, ή πληροφορηθείτε για τον Αντώνιο της Ηλείας και τον Ιωακείμ της Κοζάνης, προσέξτε μην ταραχτείτε. Για τα υπόλοιπα εμβριθή, ειδικά εσάς τους φεισμπουκο-επαναστάτες, σας παραπέμπω – όπως έλεγε κι ο άλλος – “στους 100 τόμους” των άρθρων μου (ενδεικτικά: https://www.rizospastis.gr/story.do?id=2712604&textCriteriaClause=%2B%CE%98%CE%A1%CE%97%CE%A3%CE%9A%CE%95%CE%99%CE%91) και σας εύχομαι περαστικά.
Σας χαιρετώ.
Νίκος Μπογιόπουλος,https://www.imerodromos.gr/
Οτι ο Τσιόδρας πήγε και έψαλλε την Κυριακή – τηρώντας όλους τους κανόνες ασφαλείας – είναι δικαίωμά του.
Ο Τσιόδρας είναι ένας από τους υγειονομικούς, τους γιατρούς, που δίνουν ακούραστα τη μάχη. Είναι ένας από εμάς.
Δεν συμφωνώ με την επίθεση που γίνεται στον Τσιόδρα για την παρουσία του στην εκκλησία. Και δεν αναφέρομαι στις θεμιτές ενστάσεις για το μήνυμα που μπορεί να εξέπεμψε, ειδικά σε συνθήκες “Μένουμε σπίτι”, ούτε σε ό,τι αφορά την αντιμετώπιση του εγκληματικού σκοταδισμού της Ιεραρχίας όπως εκφράστηκε και στην περίπτωση της πανδημίας. Αναφέρομαι σε μια λογική “ύαινας” που εκδηλώνεται από κάποιους καθώς και στην λογική του εύκολου “αναθέματος” από κάποιους άλλους. Λυπάμαι, δε, που ορισμένα σχόλια στην ανάρτησή μου με αναγκάζουν να σημειώσω (ελπίζω όχι μάταια) τα – κατ’ εμε – αυτονόητα.
1ο: Δεν φταίει ο Τσιόδρας ούτε που είναι στην δημοσιότητα (άρα που τον ακολουθούν τα ΜΜΕ), ούτε γιατί κάποιοι το “σφύριξαν” ότι πήγε στην εκκλησία και τον ακολούθησαν οι κάμερες, ούτε γιατί κάποιοι άλλοι μαζεύτηκαν απ’ έξω.
2ο: Δεν είναι νοητό ο Τσιόδρας και όλοι οι επιστήμονες που μετέχουν ο καθένας από το πόστο του – και με τα πιστεύω του – σε αυτή την προσπάθεια να λογίζονται σαν “πολιτικά ενεργούμενα” της κυβέρνησης Σας παρακαλώ. Υπάρχουν πραγματικοί πολιτικοί στόχοι για να στραφούμε.
3ο: Δεν είναι η ώρα και κυρίως δεν είναι το πρόσωπο του Τσιόδρα εκείνο (υπάρχουν άλλοι που θα τους άξιζε) από το οποίο πρέπει να ζητήσουμε λόγο για την αντιεπιστημονική θρησκοληψία ακόμα και εντός της επιστημονικής κοινότητας.
4ο: Ακούω με προσοχή τις αντίθετες γνώμες και σέβομαι επιμέρους ενστάσεις, ειδικά όταν δεν προδίδουν εκείνο τον πρόχειρο ανοηταίνοντα αντικληρικαλισμό για τον οποίο πολύ νωρίς μας μίλησε ο Λένιν: «Τις θρησκευτικές προλήψεις – συνιστούσε ο ηγέτης των Μπολσεβίκων – πρέπει να τις καταπολεμάμε με πολύ μεγάλη σύνεση. Μεγάλη ζημιά προξενούν εκείνοι που προσδίνουν στην πάλη αυτή ένα τόνο προσβολής του θρησκευτικού αισθήματος. Η πάλη αυτή πρέπει να γίνεται με την προπαγάνδα, με τη διαφώτιση. Προσδίδοντας οξύ τόνο στην πάλη αυτή, μπορούμε να ερεθίζουμε τις μάζες. Μια τέτοια πάλη επιτείνει τη διαίρεση των μαζών με βάση τη θρησκεία , ενώ η δύναμή μας βρίσκεται στην ένωση».
5ο (και αφιερωμένο ειδικά σε κάτι μπαρουτοκαπνισμένους μπουρλοτιέρηδες της ταξικής πάλης του…πληκτρολογίου): Οταν θα δείτε καμιά φωτογραφία του Αρη με τον Παπα-Ανυπόμονο, ή πληροφορηθείτε για τον Αντώνιο της Ηλείας και τον Ιωακείμ της Κοζάνης, προσέξτε μην ταραχτείτε. Για τα υπόλοιπα εμβριθή, ειδικά εσάς τους φεισμπουκο-επαναστάτες, σας παραπέμπω – όπως έλεγε κι ο άλλος – “στους 100 τόμους” των άρθρων μου (ενδεικτικά: https://www.rizospastis.gr/story.do?id=2712604&textCriteriaClause=%2B%CE%98%CE%A1%CE%97%CE%A3%CE%9A%CE%95%CE%99%CE%91) και σας εύχομαι περαστικά.
Σας χαιρετώ.
Νίκος Μπογιόπουλος,https://www.imerodromos.gr/