Επιβεβαιώνοντας τη λαϊκή ρήση που λέει πως «όποιος τρώει δεν μιλάει»,
ο κύριος όγκος των, ωφελούμενων από τα 20 εκατομμύρια, ΜΜΕ σιωπά
προκλητικά για τα δικά του μερίδια από την κυβερνητική πίτα της
διαφημιστικής καμπάνιας
Άφαντη η “λίστα Πέτσα” από τη συντριπτική πλειονότητα των ΜΜΕ. Σιωπή για τα ποσά που εισπράχθηκαν από χιλιάδες μέσα ενημέρωσης όσον αφορά την προώθηση της καμπάνιας “Μένουμε Σπίτι” και “Μένουμε Ασφαλείς”. «Μένουμε σιωπηλοί» είναι το σύνθημα για τους επιχειρηματίες -μικρούς και μεγάλους- της ενημέρωσης, που, ακολουθώντας το παράδειγμα του μεγάλου ευεργέτη τους κυβερνητικού εκπροσώπου, δεν έχουν το θάρρος να δημοσιοποιήσουν τα χρηματικά ποσά που εισέπραξαν για τις διαφημιστικές καταχωρήσεις εν μέσω πανδημίας.
Ελάχιστα ήταν τα ΜΜΕ που με ειλικρίνεια και μη έχοντας τίποτα να φοβηθούν δημοσιοποίησαν το ύψος του χρηματικού ποσού που εισέπραξαν από το κονδύλι των 20 εκατομμυρίων ευρώ. Ελάχιστα ήταν τα ΜΜΕ που, μη έχοντας τίποτα να κρύψουν, άνοιξαν τα χαρτιά τους και έδωσαν στη δημοσιότητα το μερίδιο που ο κ. Πέτσας έκρινε πως τους αναλογούσε για την προώθηση της κυβερνητικής καμπάνιας.
Η «Αυγή», η «Εφημερίδα των Συντακτών», η «Δημοκρατία» και η «Εστία» είναι οι μοναδικές εφημερίδες που μέχρι σήμερα έχουν μιλήσει ανοιχτά για τα χρήματα που εισέπραξαν και έχουν προκαλέσει τον κυβερνητικό εκπρόσωπο να αποκαλύψει τα ποσά που έδωσε σε κάθε μέσο ξεχωριστά.
Την ίδια ώρα το «Documento», που σκανδαλωδώς εξαιρέθηκε από την κρατική χρηματοδότηση, έχει έναν παραπάνω λόγο να απαιτεί διαφάνεια και λογοδοσία από τον κ. Πέτσα και το Μαξίμου. Και κάπου εδώ κλείνει ο κύκλος των ΜΜΕ που προσπαθούν να σπάσουν το τείχος σιωπής που η κυβέρνηση Μητσοτάκη κατάφερε να εξασφαλίσει μέσω των 20 εκατομμυρίων που αδιαφανώς μοίρασε στον Τύπο.
Επιβεβαιώνοντας λοιπόν τη λαϊκή ρήση που λέει πως “όποιος τρώει δεν μιλάει” ο κύριος όγκος των, ωφελούμενων από τα 20 εκατομμύρια, ΜΜΕ σιωπά προκλητικά για τα δικά του μερίδια από την κυβερνητική πίτα της διαφημιστικής καμπάνιας.
Ακόμη πιο προκλητική δε η σιωπή ορισμένων λαλίστατων δημοσιογράφων και δημοσιολόγων που έχουν κάνει δεύτερο επάγγελμα το ιντερνετικό λιβάνισμα του Κυριάκου Μητσοτάκη μέσω ισχνής επισκεψιμότητας ιδιόκτητων ιστοσελίδων και φιγουράρουν στην περίφημη “λίστα Πέτσα”, χωρίς όμως να γνωρίζουμε το ποσόν με το οποίο έχουν εξαργυρώσει τις υπηρεσίες τους προς το Μέγαρο Μαξίμου. Πρόκειται γι” αυτούς που, αφού έκαναν την κρίση ευκαιρία, τώρα κάνουν την πάπια και σιωπούν.http://www.mplokia.gr
Άφαντη η “λίστα Πέτσα” από τη συντριπτική πλειονότητα των ΜΜΕ. Σιωπή για τα ποσά που εισπράχθηκαν από χιλιάδες μέσα ενημέρωσης όσον αφορά την προώθηση της καμπάνιας “Μένουμε Σπίτι” και “Μένουμε Ασφαλείς”. «Μένουμε σιωπηλοί» είναι το σύνθημα για τους επιχειρηματίες -μικρούς και μεγάλους- της ενημέρωσης, που, ακολουθώντας το παράδειγμα του μεγάλου ευεργέτη τους κυβερνητικού εκπροσώπου, δεν έχουν το θάρρος να δημοσιοποιήσουν τα χρηματικά ποσά που εισέπραξαν για τις διαφημιστικές καταχωρήσεις εν μέσω πανδημίας.
Ελάχιστα ήταν τα ΜΜΕ που με ειλικρίνεια και μη έχοντας τίποτα να φοβηθούν δημοσιοποίησαν το ύψος του χρηματικού ποσού που εισέπραξαν από το κονδύλι των 20 εκατομμυρίων ευρώ. Ελάχιστα ήταν τα ΜΜΕ που, μη έχοντας τίποτα να κρύψουν, άνοιξαν τα χαρτιά τους και έδωσαν στη δημοσιότητα το μερίδιο που ο κ. Πέτσας έκρινε πως τους αναλογούσε για την προώθηση της κυβερνητικής καμπάνιας.
Η «Αυγή», η «Εφημερίδα των Συντακτών», η «Δημοκρατία» και η «Εστία» είναι οι μοναδικές εφημερίδες που μέχρι σήμερα έχουν μιλήσει ανοιχτά για τα χρήματα που εισέπραξαν και έχουν προκαλέσει τον κυβερνητικό εκπρόσωπο να αποκαλύψει τα ποσά που έδωσε σε κάθε μέσο ξεχωριστά.
Την ίδια ώρα το «Documento», που σκανδαλωδώς εξαιρέθηκε από την κρατική χρηματοδότηση, έχει έναν παραπάνω λόγο να απαιτεί διαφάνεια και λογοδοσία από τον κ. Πέτσα και το Μαξίμου. Και κάπου εδώ κλείνει ο κύκλος των ΜΜΕ που προσπαθούν να σπάσουν το τείχος σιωπής που η κυβέρνηση Μητσοτάκη κατάφερε να εξασφαλίσει μέσω των 20 εκατομμυρίων που αδιαφανώς μοίρασε στον Τύπο.
Επιβεβαιώνοντας λοιπόν τη λαϊκή ρήση που λέει πως “όποιος τρώει δεν μιλάει” ο κύριος όγκος των, ωφελούμενων από τα 20 εκατομμύρια, ΜΜΕ σιωπά προκλητικά για τα δικά του μερίδια από την κυβερνητική πίτα της διαφημιστικής καμπάνιας.
Ακόμη πιο προκλητική δε η σιωπή ορισμένων λαλίστατων δημοσιογράφων και δημοσιολόγων που έχουν κάνει δεύτερο επάγγελμα το ιντερνετικό λιβάνισμα του Κυριάκου Μητσοτάκη μέσω ισχνής επισκεψιμότητας ιδιόκτητων ιστοσελίδων και φιγουράρουν στην περίφημη “λίστα Πέτσα”, χωρίς όμως να γνωρίζουμε το ποσόν με το οποίο έχουν εξαργυρώσει τις υπηρεσίες τους προς το Μέγαρο Μαξίμου. Πρόκειται γι” αυτούς που, αφού έκαναν την κρίση ευκαιρία, τώρα κάνουν την πάπια και σιωπούν.http://www.mplokia.gr